filosofia

Al bakarà, in piazza dei Signori, si riunisce e discetta l’accademia pensionata, ma solo fino alle 11.30, pochi posti a sedere, meglio prenotare. Lettura ad alta voce dei giornali, sport, scienza e politica, fatti locali ed emozioni planetarie: intelligenza trasversale sciorinata all’inclita. Il mercato delle piazze pullula all’esterno, ma il problema vitale è arrivare a mezzogiorno, tornare a casa, mangiare e affrontare moglie e pomeriggio. Stamattina il tema era: cossa xea ‘sta filosofia? 

Caciari, no, nol xe filosofo

e Butilione xeo filofo, queo? un politico, un democristian, altrochè.

E Pera, cossa disito de Pera?

mah, i dixe che’l xe el filosofo de Berlusconi e che lo ciama anca de note.

Anca me mujere me ciama de note e la me dixe:” Piero vame tore un goto de acqua che gò sen ma gò cossì tanto sono” . Xea filofa anca me mujere alora?

Noo ciò, to mujere gà solo el culo pesante, invesse i dixe che cò la filosofia ‘e done xe affasinae, varda Caciari, ch’ el ghe nà sempre de nove.

Sarà par queo che Berlusconi ciama de note Pera.  El ghe dirà: Fammi Pera un discorso belo e filosoffico, che affassino la qui presente. Altro che ti e to mujere e el bicer de acqua.

Ma alora la filosofia serve par trombare

Si, e el viagra xe la pilola filosofale.

Vivere nella città che ha una delle più antiche università del mondo, vorrà pur dire qualcosa, no?

Un pensiero su “filosofia

  1. M’HAI
    fatto tornare alla memoria la grande filosofa ch’era mia madre che prendendmi in giro per qualche broncio sorto all’improvviso,me diseva:”tromba di culo sanità di corpo”.e con una risata tutto me passava.Qua però se tratta de moje a quanto pare e altra cosa è come altro è il mio dire madre inclusa. Buon appetito Willy che la vita pò esser bella con il sole e con la pioggia ( sempre che tu abbia l’ombrello o che te piase prenderla tutta la pioggia come continuo a fare io). Eccì eccì…Bianca 2007

    "Mi piace"

Lascia un commento

Questo sito utilizza Akismet per ridurre lo spam. Scopri come vengono elaborati i dati derivati dai commenti.